Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MOG | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Ławrysz adresSiedlce/Białowieża zarejestrowany29.10.2006 @21:44:50 ostatnio na stronie31.01.2014 @18:01:30

A może właśnie tak miało być?

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3992170
digarty58 komentarze302 posty na forum17

komputer / sprzęt
Canon EOS 30D/40D Canon17-40L,,Sigma17-70,EX 580

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mera    09.04.2007 @17:06:05
pani w biedronce...to..to..to nie bylam ja.powaznie.ale...ale...zaproszenie przyjete i przeogladne twe galerie.
_______
EM-PHOTO.EU
~Apeiron    07.04.2007 @08:57:41
Kocham takie intrygi, dam jej znac ; )
_______
Marzę o tym, by być jak George Sand... lub szczupłą być niczym asymptota I spotkac bądźkiedy przystojnego de Morgana... M.
~Apeiron    06.04.2007 @09:25:31
Pewnie, ze jara ; ) Ale nie moge jej rpzyslac, jej mąż nie bylby zadowolony ; )
_______
Marzę o tym, by być jak George Sand... lub szczupłą być niczym asymptota I spotkac bądźkiedy przystojnego de Morgana... M.
~Apeiron    05.04.2007 @17:13:51
Dzieki : ) Przekaze siostrze, pewnie sie ucieszy, bo juz jest stara ; )
_______
Marzę o tym, by być jak George Sand... lub szczupłą być niczym asymptota I spotkac bądźkiedy przystojnego de Morgana... M.
-trzygrosze    22.03.2007 @09:20:13
W zdjęciu podoba mi się rozłożenie kolorów,światło(refleky,efekt blasku..) kadr tez ok.
Twarz modelki jest jakas taka nijaka, poza sztuczna strasznie co sprawia że zdjecie jest bez sensu! Takie to moje zdanie
~ViRuSS    22.03.2007 @08:40:20
wiecej rur jest w galerii.. pozdrawiam
_______
ZAPRASZAM DO SIEBIE | http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=viruss |

Nikon D70s

motto: "NIE LUBIE ŚLIMOKÓW!!"
~cholernykot    21.03.2007 @17:35:47
skorzystam z zaproszenia
i na wszelki wypadek biorę na łocza:D
~SQ    21.03.2007 @12:35:16
~elfakir    21.03.2007 @09:16:50
moze ciut za bardzo przepaliles ale i tak ma klimat
~Olszewski    20.03.2007 @20:49:58
Gratuluje Chyba jako nieliczny to zrobiles A co Cie do mnie sprowadzilo?
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~0swistak0    20.03.2007 @19:55:42
dzinks, pozdrawiam
_______
http://www.pro-run.pl Nie stój w miejscu, trenuj z Nami.
-alkoarek    20.03.2007 @09:31:10
tatusiowi zycze wesołych świąt
~k3jt    20.03.2007 @00:15:16
ale to nie WKD tylko SKM
_______
.zawsze muszę coś spierolić.

http://k3jt.digart.pl
~dany1002    19.03.2007 @23:16:43
hehe dzięki za komenta widze że znasz Siedlce
~malaa7    19.03.2007 @09:26:51
zapraszam również do siebie
_______
chwytam chwile, by później wypuścić je bezpowrotnie...
-eze    28.02.2007 @10:58:01
przyszły ojciec? a kiedy staniesz sie ojcem?
~k3jt    28.02.2007 @09:48:51
pewnie, że tak...proszę bardzo ^^
jeśli się podoba to nie ma problemu =)

dzięki za ocene i komentarz =)
_______
.zawsze muszę coś spierolić.

http://k3jt.digart.pl
~shadowzone    14.02.2007 @09:14:49
dzięki wielki.....życzę udanego święta zakochanych
^LdzW    13.02.2007 @16:32:14
wielkie dzieki
zapraszam na dłuzej.
~shiffti    12.02.2007 @22:43:14
dzieki za ciepłe słowa. czasami tak jest. ale ja nigy nie bede miał DA z takiej racjiz e mnie tam nie luibia bo mam zqa duzy pysk i kiedy mam okazje to jade po nich.
_______
Sztuka nie koniecznie musi być piękna, czysta , harmoniczna bo jej celem jest poruszenie innych, jest wyrazem mojego ego , moich wizji.Fotografuję nature taką jaka jest wg. moich wizji i interpretacji , a nie taką jaką chcieliby widzieć ludzie.
---------
~pinezkaa    09.02.2007 @00:04:40
dzieki.
z ust mezczyzny taki komplement.
~pashia    06.02.2007 @21:09:35
a ja nie mam szkieł
dzięki pozdrowionka
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. (A.E)
~Mial    06.02.2007 @20:09:51
d
z
i
ę
k
i
^Dziumka    02.01.2007 @09:43:13
no rozumiem... ale czasami jednak lepiej wyglada to bez tych high key'ow i z ta ostroscia i z nasyceniem kolorow i kontrastem... i warto o tym wspomniec a jezeli nie lubisz czegostakiego slyszec (chyba jak wiekszosc :P) to zrob swoje portfolio i nie dawaj mozliwosci komentowania sprawdza sie w 100% i pogratulowac dzieciaka
ostatnio edytowane: 2007-01-02 09:44:05
_______
mój styl i mój świat, brak jest w nim zasad
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt